Tazeanne07 ilk öğrendiğimde bende öyleydim. Planlı olduğu halde kaygı, korku çok vardı. İlk randevumda doktor çok kotkuttu beni kalp şeklinde rahimli olduğum için düşük ya da erken doğum olabilir dedi. Ağla ağla harap olmuştum. İlk o zaman bebeğimi çok istediğimi hissettim, asla beni beni bıraksın istemedim. Sonra hareketlerini hissedince zaten daha güçlü bağlar kuruluyor🥰