BBuseY Oturma yok !!! “Ya uzanacaksınız ya yürüyeceksiniz “ dedi doktor. 🤗 benim arkadaşım 120 kiloyla girdi doğuma sezaryen oldu. 7 gün içinde doktora gitti ne akma ne kokma hiç birşeyi yok üstüne dikişleri kapanmış o kadar kiloya rağmen ….