mirage333 egemomss illa bu 3 isimden birisi olcaksa yamaç derim ☺ metehan, alparslan yada o tarz isimler bana çocugu kücük yaşta bir sınifa sokuyomusuz gibi hissettiriyor. Eşimde takmıstı sonunda han olsun falan diye asla izin vermedim ☺
egemomss mirage333 aslında Alparslan ben istiyorum eşim Yamaç da olabilir dedi ama üçünden de emin değiliz 🙂
Karali Ben dogurmak uzereyim hala karar veremedim pes ettim artik dogunca takariz bi isim heralde erkek ismi banada cok zor geliyo🙄
Karali egemomss her gordugum erkek cocuklarina isimlerini soruyorum ☺baskalarina diyom ne guzel isimleri var kendi cocuguma gelince bi turlu beyenemiyorum🙈
AysegulAloluAcikgoz Oğlumun ismi Emir Musab eğer emir musab olmasaydı kesinlikle Alparslan olurdu 😊 Benimde 2. Kız nasipse 35+2 olduk hala isim bulamadik Bizede kız ismi bulmak çok zor geldi valla