Kızlar aranızda bu rahatsızlığa sahip olan var mı, bekarken de vardı ama şu an gebelikle de mi alakalı bilmiyorum sürekli bacağımı sallıyorum . Google da biraz araştırma yapayım dedim moralim bozuldu . Bebeğin oksijensiz kalmasına sebep olduğu İçin riskli bir hastalık tedavi olması gerekiyor falan yazmış çok şaşırdım yani tedavisi var mı onu da bilmiyorum ama bacak sallamak ile bebek niye oksijensiz kalsın onu da anlamadım ama endişelendim . Aranızda doktora danışan var mı bu durumu