Sinemsoner benimde düşük tehlikem var doktorum şarıl şarıl kanaman olabilir kesen aşiağıda dedi ama bebeğim gayet iyiymiş haftamız seninle aynı canım doktora gitmişsin bebeğinde iyiymiş demekki tam olarak doktorumun bana dediği şey başına gelmiş bende progestan kullanıyorum ve yatıyorum mümkün olduğunca kanaman olursa sakın endişelenip panik yapma hemen gel dedi ben olmasam bile en yakın acile git ve sakın kendini alttan muayne ettirme dedi canım bu arada ilişkide yasak bize eğey zamandır 😕 umarım bidaha gelmez başına dikkat et geçmiş olsun