Dnzcngz 11+2 ‘deyim. Mide yanması ve bulantısı yüzünden hiçbir şey yiyemiyorum. Hatta uykuya dalmakta bile zorlanıyorum. Doktorum onzyd verdi kuvvetli ilaç dedi ama hiçbir işe yaramıyor. Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
Cgdm13 Dnzcngz canım benimde 13+5 hala dediğin şikayetler varr ama sade soda içmeni öneririm bulantıyı en azından bastırıyor içiyorum her gün hem zararsızda
Miray_alparslan Dnzcngz cnm 36haftalıgım halen cekiyorm illada bu haftada cok midem yanıyor gözlermden yaş geliyor yeşil elma dene o biraz hafifletiyor
bebegimvben Canım bu zamanlarda oluyo mecbur. Yediklerine içtiklerine dikkat et. Asitli ekşi acılı tatlı şeyler yeme. Bunlar baş düşmanları. Ayrıca mide yanmasına ekşimesine soğut iyi gelio. Bende öyle oluyordu. 12+6 yım. Bulantılarında zamanla geçicek. Fazla düşünmemeye çalış.
Dnzcngz bebegimvben bende denedim ama pek faydası olmadı. İnş zamanla geçer 🤦🏼♀️ Bu arada teşekkür ederim