Kızlar 2 yaşında bir kızım var karnım ağrıyor diye saatlerce ağlıyor . Acil mi deseniz doktor mu deseniz hepsi yapıldı ama bişey çıkmadı . Bütün tahliller yapıldı . Ee bu kız yalan mı atıyor ? Hadi yalan diyelim gecenin bir yarısı karnını tutup uyanıyor ve daha uyumuyor çok çaresizim 😞 Diyarbakır’da bildiğiniz çok iyi bir çocuk doktoru var mı ?