Kızlar merhaba dün akşam nişan gibi akıntı geldi şiddetli bi ağrı olunca gece acile gittik nst de sancı çıkmadı açıklık da yokmuş ama rahimde yumuşama varmış 37+1 im. Bugün de iki defa iç çamaşırım yaklaşık bir avuç su dökülmüş gibi ıslandı birden. Su gelmesi böyle mi oluyor acaba bardaktan boşalırcasına gelmedi ama az da değildi. Dün geceden beri belim ve kasıklarım ağrıyor karnım yere düşecek gibi hissediyorum ayağa kalktığımda. Böyle yaşayan varsa doğum ne zaman oldu ve suyu bu şekilde gelen var mı bilgi verebilir misiniz?