Bence bu konuda ne soru sorun nede insanların soylediklerini dinleyin millete kalsa cocuk yapmak delilik ama bunu söyleyen insanların en az 2 tane çocuğu var insanın sorası geliyor be kardeşim madem bu kadar zordu bu kadar yıprattı yaptin bitane ikinciyi niye yaptin ? Zor yanları illa ki olacak hayata yep yeni başlayan herseyi sizden öğrenecek, size muhtaç bir can sevgiyle şefkatle emek emek… anne olmakta bu değil mi zaten bize düşen bunları yapmak bunları yapamayacak yada bunları yapmaktan sikayet edecekte cocuk yapmasın bir zahmet.