Ezgimmmmm Kızlar emir asaf ısmını koyacam ama gorumcemın oglunun adında Ömer asaf sızce koymalımıyım benden gordu koydu dermi söve emir bera mı koysam
Asdfggff Ezgimmmmm yani biraz garip olur gibime geldi yine de ona da sorabilirsiniz rahatsız olur musun olmaz mısın diye sonuçta ilk o koymuş ikinci düşündüğünüz isim de güzel ayrıca o da olabilir :)
suslubocu Ezgimmmmm çok benzemiş olurlar Ömerle Emir de benziyor çünkü. Bence Emir Bera daha güzel Bera ismi başlı başına harika