Elifharbi54 hiççç paniğe gerek yok 28. Haftadan beri aynı sorunla uğraşıyorum erken doğum riskiyle hastaneye gittim 3 gece yattım çıktım ilaç verildi sancı kesici şuan 37. Haftamdayim sancı yok:)) emin ol çok hamile yaşıyordur bu durumu başta korkutucu geliyor ama dikkat edersen hiçbir şey olmuyor merak etme panik yapma. İdrar yolu enfeksiyonu devede kulak 😉