Merhaba. Ben bu konuda çok post açtım. Yeniden aynı şeyleri tekrar tekrar yazmak istemiyorum. Sadece sorum şu doktorunuz rahim ağzı uzunluğuyla ilgili bir şeyler söyledi mi? Benim doktorum 32 mm olduğu zaman çok panik yapmıştı beni. Ama profesör bana 25+ olan rahim ağzının çok normal olduğunu söyledi. Bende o söyledikden sonra normal hayatıma döndüm. Sizde durumlar nasıl?