Zeyzeynepnep Arkadaşlar ilk defa karnımdan ses geldi. Araştırdığımda bebeğin eklemlerinden gelen bir ses olduğunu belirtiyorlar. 34+5’teyim, aynı durum başına gelen oldu mu? Bir an şaşırdım çünkü 😆
Canankanat18 Zeyzeynepnep valla bazıları hıçkırıyor diyor bazıları öksürüyor diyor 😂 bende anlamadım 38 haftayım karın gurultusundan başka ses duymuyorum ben
Afra_123 Zeyzeynepnep benim bugün oldu aynı şey çocuk baş geliş pozisyonundaydi makata mi geçti diye korkmaya başladım. 36+5 haftaligim.son anda terse dönerse çok kötü olurum
Zeyzeynepnep Canankanat18 ya çıt diye ses geldi sanki parmak çıtlaması gibi. Hıçkırık dedikleri de ritmik hareketleri olsa gerek. Ama öksürmesi mümkün değildir diye düşünüyorum 🤣
Canankanat18 Ebrudelibasan şaka maka ben baya korkarım haraket falan ederken bile bazen allahım canlı mı taşıyorum diye korkuyorum 😂
Elly20 İlk duydugum zaman 29. Haftadaydım, bazen bebek hareketi sırasında oluyor 3-4 kez duymusumdur. Doktoruma söylediğimde kahkaha attı😅 ama vallahi geldi o ses duydum🫠🫣🤪
sdymtl Tam bu başlığı okurken iki kere çıt sesi geldi. Şaka gibi 😀 3-4 günde bir duyuyorum ben de. Normalmiş.