Kızlar 14+5 haftalık hamileyim en başından oksapar iğne kullanıyorum ve eşim kolumdan vuruyordu o olmadığı zamanlar hep acile gittim vurdurdum birkaç defa kendim göbeğime vurdum. Bugün eşim yok ben artık göbeğimden yapabiliyorum ve iğne saatim olmadığı için gitmedim şimdi ise karnımin her yeri ufak ufak kırmızı kabarciklar oldu iğne bugün derine girmiyor ne kadar batırdıysam bastirdiysam olmadı yeri kızardı kabardı iğne karnıma batmıyor ne yapicam ben çok acil yardım