mmervees Merhaba arkadaşlar keseyi kaçıncı haftada gördünüz ben şu an 4+6yim henüz görmedik, merak ediyorum ☺️
moom222 mmervees 6+6 da gttim cnm 7 haftalık diye biliriz hem kese vardı hem bebeğin yolk kesesi hem de bebek vardı kalp atışı da duyduk 34+4 uz şuan
Eldgrn mmervees geç döllenme ultrasona göre 6. Haftamda keseyi bebeği hepsini gördüm 7. Haftamda kalp atışını dinledim 8 haftalık oldum şimdi sata göre 10 haftalık oldum ama onu baz almıyoruz artık
Sumeyyeabdi mmervees öncelikle hayırlı olsun 🥰 7+4 de gittik ultrasyondan bakti görmüştük keseyide kalp sesini
mmervees moom222 masallah ne güzel bende ilk gebeliğim olduğu icin herseyde çok sabırsızlanıyorum gün sayıyorum görmek için ☺️
leona98 Ben ilk doktora gittiğimde keseyi görmüştüm. Kalp atışını da dinlemiştim. Sanırım 7.haftaydı yalnış hatırlamıyorsam
Semaaa16 6 haftalık gitmiştik keseyi görmüştük canım 7 haftalık gittik kalp atışını duyamadık daha doktor herkesin fartkli olduğunu geç döllenme geç tutunma olabiliyor morali bozma daha çok erken yerleşme asamasinda
Senanur567 mmervees 5+3 günlük kese gördük bebeği görmedik 19 unda randevum var inşallah bebeği görürüz