36+4teym. Yaklaşık 2 haftadır filan benımde karnım indi aşağı. Hatta fotoğraflarla karşılaştırıyorum. Geçen hafta muayeneye gittim hiç bişe yoktu😂 doğum gözükmüyo şuan dedi. bu cuma tekrar gidicem yavaş yavaş gelsin artık çok sıkıldım bu durumdan😂😂 yüzüstü uyumak istiyorum artık😂