Hilaydakurt 39 + 3 günümde kontrole geldim Doktor normal doğum için yatış verdi şu an sancı odasındayım Sancılarım var ama regn sancısı gibi şu an kızlar sizden dua istiyorum �nşallah sabah da buraya pozitif normal doğum hikayemi paylaşırım
Nil2736 Hilaydakurt oo hadi Allah kurtarsın.. Diren.. bağır çağır..geçicek die düşün hep. Doğum çatalına çıktığında bitmiş olcak. O ana çabuk gelirsin inş. Sağlıklı doğumlar
aylakiral Hakkında hayırlısı olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin Sizlere bağışlasın inşallah❤️❤️🙏🙏