Benim adet tarihim 1 hafta geciktiğinde böyle çıkmıştı 2 gün sonra kan verdim değer 70 lerde çıktı. Bazen böyle erken gitme durumlarında moral bozabiliyor doktorlar değer yeni yükselmeye başladığı için. En azından adet tarihinizin geçmesini bekleyebilirsiniz bence.