RabiaKaratas
Sağlıkla büyüt bebeğini canım ☺️ Bende geçen sene Haziran ayında doğum yaptım çok memnun kaldım ebelerden hemşirelerden.16+4 günlük hamileyim Aralık ayında doğumum var inşallah. Ank.şehir hastanesinde doğumu istiyorum.
Polikinlikler çok kalabalık gerçekten doktorlar 30 saniye anca muayene ediyorlar o yüzden kontrollere gitmiyorum bu sefer. Ama doğumuma Ankara şehir hastanesine gideceğim Allah’ın izniyle ☺️