Zelalyng İki üç gün kendiniz evde ölçüm yapın doktora gösterin ona göre karar verir insuline ama bu değerle insülin baslamak çok mantıklı gelmedi bana. Ben dahiliye kontrolünde insülin kullanıyorum tokluklarim 180 üstünü üç kez görmeden insülin vermedi. Sabahla başladık sonra öğlen ve akşam da artıp 140 üstünü görünce öğlene ve akşama da insülin verdi. Yürüyüş yapın yemekten hemen sonra. Dahiliye doktorum söylemişti şekeri en güzel dengeleyen şey yemeği bitirir bitirmez masayı bile toplamadan yapılan yürüyüştür, dışarı çıkamıyorsan da evde yürü demişti.