Guclubebek Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim çok şükür ki mide bulantım yok ancak genellikle sabah uyandığımda mide kazınması oluyordu bişiyler yiyince geçiyordu ancak bu hafta yemek yedikten 2 saat sonra gene midem kazınmaya başlıyor ve beni bişiler yemeye itiyor henüz kilo almadım ama bu durum yüzünden alacağım diye Korkuyorum bunun bi çözümü var mı sizce😒😒😞😞
Mrym_sld Guclubebek yanlız degılmısım bende 7+3 hamıleyım bendede yemek yıyorum ama o gurlama yarım saat sonra yıne gelıyor halbukı doyuyorum zaten gazla sıkıntım buyuk Allahım yardımcımız olsun ☺️🤲🏻
Guclubebek dilanbartos sağlıksız beslenmiyorum ve hareketsiz değilim hamile olduğumu öğrendiğimden beri çok dikkat ediyorum özellikle tatlı hiç canım istemiyor ama bu mide kazınması ile önüme gelen her şeyi yemekten korkuyorum
dilanbartos Guclubebek ne güzel işte yemek yiyin. Ben 16. Haftamda yavaş yavaş yemek yemeğe başlayabilmiştim. 16. Haftaya gelene kadar da 8 kilo verdim kusmaktan.. Sonra 2 ayda 13 kilo aldım herşeyden azar azar yiyordum. Son 2 aydır da kilomu koruyorum hatta belki daha fazladır.
BuseBasderici Guclubebek benimde öyle 12 haftalığız. Yemem yedikten sonra midem kazınınca süt içiyorum yada muz ceviz kuru kayısı veya armut yiyorum bastırıyor😊
Guclubebek dilanbartos inşallah sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız da 2 saatte bir ne yemek bulup da yiyim😬🙂
dilanbartos Guclubebek kuru yemiş ye, salata yap, yoğurt ye, meyve ye, muzlu süt yap kendine. Aperatif bulursun yiyecek bir şey. Belki de bir evredir geçer bir kaç gün sonra. Pazartesi doğumum var inş 🤗