Nezii Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım. 2 gün önce epizyotomi dikişim açıldı. Tektar dikmiyorlarmış kendisi kaynayacakmış. Başına gelen oldumu ? Oturamıyorum, yürüyemiyorum bebeğimi yatarak emziriyorum çok zorlanmaya başladım.
hurrem_sultan Nezii canım benim de ilk doğumumda bi dikişim açılmıştı doktor bi krem verdi bi haftada bütün dikişlerim iyileşti diğer kontrolümde dikiş izimin bile kalmadığını söyledi baya iyi bi kremdi bu doğumumdan sonra da kullancam hemen iyileşmesi için
Nezii hurrem_sultan Bende kremin adını soracaktım canım hatırlıyorsan söylermisin. Açılan dikişin kendiliğinden kaynaması ne kadar sürer acaba
hurrem_sultan Nezii fito krem canım araştır bak bi hafta veriyorum zaten ilk sürüşten itibaren farkedeceksin
hurrem_sultan Nezii bir de neden açıldığını biliyor musun mesela ben oturmayı bilmiyordum oturup kalkarken dikkat etmemiştim o yüzden açılmıştı hatta doktor inanmadı dedi ya ilişkiye girmişsin ya da afedersin büyük abdestte ıkınmışsın ama her ikisi de değildi ben oturmayı bilemedim ve kendimi yordum dikkat etmedim
Nezii hurrem_sultan Emzirme problemi yaşadık bende emzirebilmek için oturmaya yakım bir pozisyon deniyorduk sürekli. 2. Ve 4.gün kontrolleri için hastaneys gittiğimizde yine beklerken yarım oturmak zorunda kaldım. Bence bundan kaynaklandı🙄
busepoyraz @Nezii ben ilk doğumumda dikişim açılmış fark etmedim tabi 2. bebepimi dopurdum ebe söyledi ilk dopumunda dikişin atmış senin dedi öyle anladım yoksa hiçbi problem yaşamamıştım farkında bile değildim
Nezii busepoyraz Aa ne kadar güzel kendi kendine toparlamış demek ki inşallah benimkide toparlar. Tekrar dikiş atılması fikri korkunç geliyor
Angel_ela1 Benim de 1 hafta oldu hala yatarak emziriyorum ufak biyerde batma gibi bişey oluyor neden kızlar bilginiz var mı