Ayse_4646 beni kovmadi zaten acikladi. Dedi herseyini o doktor biliyor bir sey olsa ben suclu olacagim diye , bilgilerinde yok dedi , hamilelik sirasinda soyadi degisikligim oldugu icin yarisi eski soyadinda yarisi bunda :D kadin dedi yani neden doktorun nerdeyse orda dogum yap diye neden dedigini yoksa bakti ilgilendi. Ki yorgundu da belliydi yani. Birde Allah affetsin eli cok sert ama napacaksin ona mi dikkat edecek o halde…