Hatice_1998 doktorun bilinçli ise gecikir canm merak etme ben ilk iki gebeliğimde sancılarım 25.haftadan sonra şiddetleniyordu nst ye girdiğimde sancı çıkıyordu doktorum ciğer geliştirici geciktirici igne ve progestan fitil veriyor düzenli kullanarak ilk oğlumu 34.haftaya kadar 3 gün yattı ikinci kızım ise 36.haftaya kadar dayandı 7 gün yattı o da bende çok korkardım ama merak etme düzenli fitil ilaçlari kullan Allah’ın izni ile zamanında doğar inşallah
stres yapma,dinlen,her zaman çok dikkat et 🙏