GlUysal Dahılıyeye gittim kan tahlılı yaptı B12 çok düşük hamılelerde 500 altında olmaması gerekıyor ama senın 102 dedi ıkı çeşit iğne verdı bırını haft bır yaptır dedi diğerinide hergun benım gibi b12 düşük olupta ıgne olan varmı
Muhammedamine GlUysal 500 altında olmaması ne demek ya baya abartmış 150 lerde fln dı sanırım onun altında olmayacak Ben gebelikten önce kullandım sadece bir hafa günlük sonra haftalık ve aylık olarak ilerliyor Ben dodex kullanmıştım tek bir iğne İkinci bir iğne çeşidi yok içinde 7 tane var sanırım zaten kutuda
pitircikannesi1 GlUysal canım ben hamileliğini ilk öğrendiğim de yani 5 haftalık iken b12 iğnesi vermişti doktorum içinde beş adet vardı haftada bir vuruldum kalçadan.
Bskrt GlUysal bende 21. Haftadayım değerm 57 çıktı cokk düşükmüş Hergün oluyorm iğne sonra zamanla haftada bir ayda bire düşürcez dedi doktorum
Ozmer GlUysal benimde değerim düşüktü. Hergün dodex oluyordum. Şimdi haftada bire geçtik. 5 haftanın sonunda da ayda bir olmaya devam edeceğim sürekli.
Nily GlUysal igne yukseltiuor xnm merak etme Benimde yuzlerden 600lere falan cikti:)) ilk asamada gun asiri sonra haftada bir oldum Simdide kan ignesi oluyorum hergun kanim yukselmiyor biturlu😦