Ravzanur23 Arkadaşlar 2 aylık hamileyim ve karnımda ayva göbek şeklinde şişlik var ama araştırdığımda 20. Haftadan itibaren karın büyümeye başlar yazıyor acaba sizde böyle bişey yaşayan var mı 2 aylıkken karnında şişlik hisseden ?
hunilimom Ravzanur23 gaz 😂 hepimizin başına geldi gebelikte bı tık daha fazla hissediyorsun büyümüş geliyor
Sanal_koala00 Ravzanur23 gaz o bacım gaz 😂 7+2 haftalık gebeyim hamile kalmadan önce de ayva göbeğim vardı şimdi gazla beraber 4-5 aylık hamile gibiyim 😂
Eldgrn Ravzanur23 canım bende 2 aylık yani 7+6 bu gunbitti yarından itibaren 8 haftalık sayılıyorumbenimde öyle ama şişkinlik bence o gazimiz oluyor vücut illa ki şişiyor benim gazım var o yüzden ben düşmesini normal karşılıyorum
Rumeysa6115 Sanal_koala00 bende öyleyim ya aşırı kötüyüm 🥺 diyorum bu kadar kilo almam imkansız ama bu göbek neyin nesi
Sanal_koala00 Rumeysa6115 sıkma canını ben sade maden suyu içiyorum biraz rahatlatıyor iniyor azıcık 🤭 dene istersen
Rumeysa6115 Sanal_koala00 günde bi tane içiyorum kuzum bende rahatlatıyor aynen. Sabah uyandığımda iyiyim öğleden sonraya doğru başlıyor şişlik 🥺
semirra Ravzanur23 bendde 3 ay oldu halen sisi o bagiraklar dolayi siskinlik bagirsaklarfa gaz var birkmis biz anlamiyoriz