Merhaba 17 haftalık olucam yarın ve hiç kilo almadım aynı kilomdayım sabah kalktığımda daha dümdüz oluyo göbeğim . Hareket olarakta sol tarafta bebiş sanırım sadece bazı zamanlar karınca yürüyomuş gibi şeyler hissediyorum gıdıklama gibi sizin 17.haftanız nasıl acaba?😊