star3star gul_145 ilk zamanlar kabız olmamaya çalış canım bol bol su içip lifli gıdalarla beslen yulaf,kayısı(tam mevsimi),kuru incir gibi
Gfs gul_145 sabahları ılılk limonlu su iyi geliyo zeytinyağı iç oda çok iyi oluyo rahatlatıyor baya ister suya koy ister kaşıkla iç ve hoşaf baya işe yarıyo Bn bunların faydasını çok gördüm 27 haftalık gebeyim en başından beri hep ara ara kabızlık şikayetim oluyo bunlarla çözüm buldum
Bedriyek gul_145 kesinlikle su iç 2 litre bi şiçe belirle hergün onu bitir yoksa makat çatlağı hemoroid jerşey olursun ben ilk hafta kabız oldum şimdi suyu azaltsam az ekmeği fazlalaştırsam ağlıyarak gidiyorum tuvalete makat çatlağı basur herşey var suyu içince yediğime dikkat edince gayet iyiyim
Bedriyek gul_145 birde doktora gittiğimde her sabah kahvaltıdan sonra tuvelete git 10 dakika da olsa bekle tuvaletini yap bağırsaklarını böyle terbiye edersin dedi hep aynı saatte gidiyorum dene istersen
MelekBD Şeftali kesinlikle işe yarıyor Bide nescafe 2si1 arada ben bunları tükenince rahatcana tuvalete çıkabiliyorum Dene istersen belki sendede işe yarar
Minikfasulyeee MelekBD nescafe kesinlikle tüketmeyin onun yerine kayısı bol su lifli gıdalar tüketin bence nescafe oldukça zararlı bebişlerimiz için düşüklere bile yol açabilir Allah korusun
Eelliiff1234 Şeftalide yemeyin çocuğunuz büyüdüğünde kıllı olurmuş bir tanıdığım var öyle kızın totosunda bile varmış sakın yeme dedi 😅 posalı meyvelerden ye bol bol. Çok erik yeme motorunu bozarsın derler mesela erik kayısı kiraz ye
Leonsmother Önlemini al kuzum.yoksa benim gibi hemoroid belasiyla ugrasirsin. Doğuma 10 gün kaldı. Başlarda beri kabizim. Kabızlıktan hemoroid oluştu. Canım öyle bir yanıyor ki…. Bu yüzden normal doğumu düşünemiyorum artık. İkinmak büyük dert
Minigim38 Ayy 23 haftaligim kabızlık için bi çözüm bulamadım kayısı erik sulu seyler yiyorum ama bana mısın demiyor motor bozulsun diye herseyi yiyorum olmuyor😁😁😁