Perşembe günü doğumum gerçekleşti erken doğum olduğu icin bebeğim küvezde Allah kimseyi oraya düşürmesin persembe gününden beri yenidoğan yoğun bakım ünitesi doktoru yok hemşireler deseniz çok kötü bebeğimizi soruyoruz bilgi veremeyiz diyorlar sanki başkasının çocuğu görüs var diyorlar gidiyoruz göstermiyorlar bebeğimin iyi bakıldığını düşünmüyorum bile çok zormuş insanın evladından ayrı kalması bide böyle sorumsuz ilgisiz insanlarla muhattap olmak daha kötü insallah bebeğim biran önce ordan çıkar bir daha asla gitmem