eyuphaneylul1422 Slm kızlar 22 sinde randevum var 33 haftalık oluyorum o zmn nst ye girer mıyım acaba daha cantamı falanda hazırlamadım kacıncı haftada hazırlıyorsunuz ve neler koyuyorsunuz 🥰🥰🌸
Sblbngl eyuphaneylul1422 hazırlamaya başla artık ne olur ne olmaz bakarsın sabah dogurursun bu işler belli olmuyor canım
Zeynepppdyg eyuphaneylul1422 36 başlıycaz demişti bayramda tatile gitmek istedim yakın biryere o yüzden gitmeden 35 haftada bakalım demişti ilk 35 girdim
eyuphaneylul1422 Sblbngl bende öyle düşünüyorum ama eşim daha erken dıyor 🤷♀️ 🙄ne olur ne olmaz hazırlıycam🌸
Busra2835 Nstye girebilirsiniz bende 32. Haftada girmiştim ilk çantamı da 30. Hafta civarında hazırladım
eyuphaneylul1422 Busra2835 anladım buyuk ihtimal bende gırıcem o zmn ınsallah guzel sonuclar alırım🤲🌸
Arzu7439 eyuphaneylul1422 ayyy bu erkeklerinde herşey hakkında bi fikri var 🤣 hazırlayınca ne oluyor sanki. Zaten git gide ağırlaşıyor insan. Sıcaklar bir yandan. Yavaş yavaş hazırlayın derim. Ne olur ne olmaz.
Sblbngl eyuphaneylul1422 yanı eşlerimizde buna karışmasın onlar nerden anlarki hamileliğin son zamanları son günleri zor. Yinede siz bilirsiniz ama ben erkenden hazırlayıp koymuştum
eyuphaneylul1422 Arzu7439 Arzu7439 aynen oyle yapıcm valla ona kalsa dogurcagım gün herseyı hazırlarız dusuncesınde😄🥴
eyuphaneylul1422 Sblbngl bende oyle dusunuyorum canm yarın nasıpse saklama posetlerı alıp koyucam ıclerıne🌸