Asdfgsedaasdfg Kızlar merhaba 5 haftalık hamileyim aşşırı derece bel ağrım başladı birden dün biraz leke geldi ama sonra kesildi. Şuan bel ağrım var sizce normal mi ?
Fatime07 Asdfgsedaasdfg istersen doktorunla görüş leke varsa progesteron başlayabilir ve dikkat et yatak istıratı yap dinlen bu haftalar dikkatlı olmak gerek