cemre27 bende şuan panik içindeyim kaynanam kapıdan geçerken karnıma çarptı canım yandı biraz sonra da biraz yoğun bı akıntı geldi suyum falan patladı diye korktum ama devamı gelmedi çok şükür ama o dakikadan sonra bebeğim hareket etmemeye basladi 😔 ins bir şey olmamıştır ya 😔 30+6 haftaligim bu arada 😔