Birmeleginannesi32 İli gündür burun tıkanıklığı boğaz ağrısı var sesim de gitti yavaştan bana soğuk algınlığı gibi geldi sizce test vermeli miyim
Emedko Birmeleginannesi32 bu ara korona çok arttı mutlaka test verin sizde en azından ne olduğu belli olur . Ben de 1 hafta önce atlattım koronayı 😞
Esra90_ Birmeleginannesi32 benimde dunden beri var insallah degilimdir yarın da belirti olursa teste gidebilirim
Birmeleginannesi32 Emedko benim burnum akıyor baya bi de bu sene ilk klimayi açmıştık acaba ben üşüttüm mü dedim en iyisi test vereyim sizde burun akıntısı var mıydı
Emedko Birmeleginannesi32 yok cnm bol c vitamini içeren şeyler tüket ve bol su iç. Bide doktoruna mutlaka bildir pozitif çıkarsa. Kan sulandırıcı kullandırıyor çünkü.
2kizannesi_07 Birmeleginannesi32 bebeğe olmuyor ama tabi bize eziyet oluyor ihlamur zencefil limon bal karıştırıp çay ypip içiyorum doktorumun önerisiyle
Emedko Birmeleginannesi32 hemde nasıl burun akıntısı hala devam ediyor hatta. Boğaz ağrısı, titreme , üşüme, halsizlik , uyku hali , güçsüzlük, ağızda ve dilde yara bu belirtiler de oldu bende ilerleyen günlerde
Bebegim_gulay Birmeleginannesi32 dün klimayı açtım , bugün idrar yolu enfeksiyonu oldum ve şimdide boğaz ağrısı burun akıntısı oldu
Birmeleginannesi32 2kizannesi_07 evet bende geçirdim daha önce ama ona benzetemedim daha çok grip gibi ama çok zaman geçti belirtileri değişmiştir
2kizannesi_07 Birmeleginannesi32 bende klimayı açtım ondan oldu sanmıştım bide son günlerin diye hiçbir yere gitmiyordum nasıl oldu anlamadım bile 🤷
2kizannesi_07 Birmeleginannesi32 o kadar kalabalık ki hastaneler herkes test yaptırıyor en azindan ne olduğunu bilirsin 👍
Tugba1106 Birmeleginannesi32 bende aynıydım canım gitmedim 4 . Gün kokuda gitti pozitif çıktım ve çok ağar geçti 😔 umarım değilsindir
Melkee Birmeleginannesi32 Bende covid im test sonucum çıktı CRP yüksekliğimde ondanmış çok kötüyüm bende valla doktorum c vitamini takviyesi verdi endiselenmeni gerektiren bir durum söz konusu değil dedi biraz rahatladım