Kızlar Ankara cebeci tıp fakültesine kaydım var hamileliğin başından beri bu hastaneye gidiyorum dosyam falan burda açıldı en 29.haftam da gittim 34.haftaya randevu verdi ordaki doktor asistan ama cenazenemiz dolayısı ile il dışına çıktık bir süre orda kaldık randevuya gidemedim şu an 37 haftalığım ama tabi gittiğimde yerde kontrolüme girdim özelde herhangi bir sorun yok çok şükür. Şimdi bu kayıtlı hastaneye haftaya salı günü gitmeyi düşünüyorum ama kızarlar mi veya bakarlar mi dosyam yanmışmıdır bir süre gitmeyince sorun ederler mi kızlar bilgisi olan