_neslihan_s Kızlar 32. Haftadayım ve doğum ücretleri artık çok aştı devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum nerde yapabilirim tecrübelerinizi alabilir miyim?
Esilamasal girl_boy_annesi hayır ama yapicam inşallah arkadaşım yaptı benimde 1 ayım kaldı doğuma doktrorumdan çok memnunum
Esilamasal girl_boy_annesi evet randevu alicam diye 7 24 telefon başında bekliyorum 25 ine randevular acıktı demekki dolmuş randevusu
Inos Iyi geceler arkadaslar 2 dogumumuda itibar beyde yaptim o kadar memnun kaldim/ ki ozel doktorundan farksiz suan 4. Hamileyim alikahya sezaryan 4. Oldugu icin kabul.. Etmediginden gidemedim. Itibar beye ama yani asiri memnundum
Esilamasal Inos birsey sorabilirmiyim sezwryan günü verdikleri zaman kendi doktorumuz giriyor değil mi doğuma yoksa başka bir doktor mu giriyor