E bebekten aldim emzirme sutyeni o kadar rahatki anlatamam. Kendi normal bedenim 80B emzirme sutyeni 90 ve 95 aldim. Bir ara gidersem yine alacağım bu kadar rahat olacağını düşünmemiştim. Dişari çikarken elbisede iyi dursun diye 1 adet sungerlide almıştım. Atlet kullanamiyorum. Kışın belki alırım bir yerlere gidince göbek kapali olsun diye.