Husnan hemen hemen o haftalarda olmuştum bende. Bol terleme ve boğazı sürekli sıcak tutmak, bol sıvı almak bunları yaptım. Sonlara doğru öksürüğüm artınca doktorum bebeklere yazılan bir şurup yazdı o da iyi geldi. Covid sonrası kandaki enfeksiyon değerim çok yüksek değildi kan sulandırıcı vs. vermedi bu sebepten. Geçti gitt şükür :)