zehraaaktas Nişan gelmese de doğum başlar mı sadece sancılarla yoksa Nişan gelmeli mi İnternete yazdım baya çıkmadı şuan baya Bi sancım var düzenli şekilde geliyo ama nişanım gelmedi o yüzden soruyorum
Nznks zehraaaktas canım nişan illaki olacak diye birşey yok ben nişan gelmeden sadece normal sancı ile gitmiştim dogumum oldu bende gelmedi,
Bebek_5467 zehraaaktas bende bunu çok merak ediyodum en son kontrolde sordum doktoruma nişan doğum esnasında da gelebilir dedi, illa gelecek diye bekleme dedi
Pinar95 Bazı gebeler nişan geldiğini farketmeyebiliyormus. Akıntıyla karistirabiliyormus. Şahsen benim annem 3 çocuk doğurdu nişan kelimesini benden öğrendi hiç öyle bişi yaşamadım diyor
zehraaaktas Ecemselmaarslan 36+1 de yanlış alarmmış o yüzden gönderdiler eve ama çok fena çatı ağrım başladı dün çatı muayenesinden sonra
Ecemselmaarslan zehraaaktas beni catalda beklettiler bi de sezeryan olacağım hem belim hem bacaklarım sanki felç geçirdim o kadar doktoru bekledim ki eve geldim iki bacak aram 2 gün tutmadı felaket şekilde ağrı di zaten ağrım vardı daha da artti 🤣🤣
Ecemselmaarslan zehraaaktas walla sorma normal doğum yapanlar ne yapıyor sürekli git gel parmakla bak sorun yani
zehraaaktas Ecemselmaarslan aynen 10 15 dk da bir kontrol ediyorlar açıklığı Bi de suni sancı çekiyosan hepten sıkıntı