Kızlar 26 haftalik hamileyim. Bu idrar yolu enfeksiyonundan bıktim. İnanın bunun hijyenle alakası yokmuş anladim yani. Günde 6 kez iç çamaşırı değiştiriyorum üstelik 90 derecede yıkadıktan sonra bir de çamaşırlarımı ütülüyorum ki mikrobu gitsin. Sonra monurol ve antibiyotik verdi doktorum kullandım ama bana mısın demiyor. Yesilimsi bir akıntım var fakat kötü kokulu bir akinti degil her zaman da olmuyor ama idrar testinde enfeksiyon çıktı. Bu yaptıklarım dışında yapabileceğim başka birsey var mı ? Başına gelen var mı?