Kagan_pasa2 Mrb . 28. Haftada seker yuklrmesi yaptirdim normaldi hersey. Agiz kurulugumdan dolayi doktorum ssekerden şuphelendi. Boyle bi durumda yasayan var mi
Esen Kagan_pasa2 olabilir ben yükleme yaptırmadım açlık tokluk baktık çok güzeldi 32 de kendim şüphelendim bi yaptırdım cıktı 3 haftadır diyetteyim. Doktor bana ne diyorsa yapin
YagizAsyaMom Kagan_pasa2 şeker yüklemesi yapmayacağını söyledi doktorum çünkü açlık tokluk kontrolü yapıyoruz ikisinde de sınırı geçmedim Allahtan ama ilerleyen haftalarda nelee olacak bakalım
Kagan_pasa2 Esen 32 de tekrar şeker yuklemesi mi yaptirdiniz??? Yoksa açlik tokluga mi baktrdiniz sadece???? Bi de suphelenme belirtileriniz neydi
Esen Kagan_pasa2 açlık tokluga bakıldı. Bilmiyorum içimden bi his sürekli baktırmak söylüyordu baktirdim cıktı da. Açlık 101 tokluk 153 du
Esen Kagan_pasa2 çok çok yüksek değil ama yüksek tâbi ki gebelikte açlık 90 altı tokluk 140 alto olması lazım benim de diyetle öyle suan
Kagan_pasa2 Esen tmm çok tşk ederim aslinda benim tek sorunum bol su ictigim halde agiz kurulugu umarim şeker degildir
Esen Kagan_pasa2 hamilelikte hiçbişey ihmale gelmiyor ben çok mutluyum farkedebildigim için allah korusun herşey olabilirdi ihmal etmeyin sizde. Rica ederim 😶
deletedmom6295 şeker ağız kuruluğunun yanı sıra yemek yedikten sonra ağırlık çökmesi özellikle hamurlu şekerli gıdalardan sonra uyku hali yapar. gündüzde değişiklik fazla olmaz ama gece idrar sayısı artış gösterir. belki yardımcı olur size. açlık maksimum 80-100 arası tokluksa 120 nin altı istenir gebelik döneminde. normal insanlarda tokluk sınırı 140 denir ama önemli olan şekerde ani düşüş vea yükelme olmamasıdır.