Denizmrt merhaba ben 2 hafta önce gecirdim ilk trimestırdayım doktora gitmenizi tavsiye ederim viralse zaten ilaç vermıyorlar gargara veriyorlar bol dınlenın boynunuzu sarın tavuk suyu corbası bolca tüketin, bakteriyelse antibiyotik veriyorlar gecmıs olsun