acemimom1 Kızlar gün içinde nerdeyse hiç hissetmiyorum. Akşamları meyve yedikten sonra falan biraz hareketleniyo sonra duruluyo yine. Normal mi acaba ya son haftalar yeri daraldı diyolar ama bilemiyorum
Ozse54 Normal canım içni ferah tut, artık iyice büyüdü yeri kalmadı neredeyse :) çıkınca bol bol acısını çıkarır 🥰
sanslibiranne acemimom1 kasılmayı çoğu bayan hareketle karıstırabiliyor. İçinde en ufak bir şüphe varsa doktora görün. Senden ve bebeğinden önemli değil gidip görünmekte fayda var