Nişanınız geldi diye de endişe etmeyin benim de gelmişti ama doğum olmadı. Bir hafta on gün sonrasını bile bulabiliyor. Ben miadımı doldurduğum için ilaçla doğum başlatıldı, hoş ona rağmen rahim yine bebeği vermek istemedi ya neyse 😅 diyeceğim her şey olacağına varıyor stres yapınca düzelmediği gibi daha kötü bi hal alıyor. Tadını çıkarın bu tatlı heyecanların ♥️