Merhabalar iyi bayramlar, busabah üşüme ve titreme ile uyandım ve idrarımı yaparken yanmalar oluştu ishal oldum bı anda doktor il dışında antibiyotik yazdirdik bı şekil , fakat geçmezse erken doğum sancıların başlar dedi benim sağ kasık ağrım durmuyor bu tarz bir şey yaşayan var mi