aminosentes yaptırdım üç hafta çnce şimdi bebek az aşağı indi akıntılı kanamam vardı iki gün şimdi biraz daha sulu kana döndü başına gelen atlatanlar var mı acaba ilk kez düşük tehlikesi yaşıyorum ikinci çocugum hastanede yattm çıktm artık yatmak istemiyrm çıktım açılmam suyum gelmediği için kendim çıkmak istedm ama düşün düşün kötüyüm