Sevgiiss iyi geldiyse ne mutlu bana çok sevindim🥰 ama aklında olsun insanı sadece panik öldürür. Panik yapma,serin kanlı ol bi terslik olursa yapacağın şey belli taksiye binip hastaneye gitmek daha da olmadı ambulans çağırmak. Yeter ki korkma,panik yapma ve kafanda kurma 😊😉