Merhaba annelerim 31+4 deyiz bu hafta göğüs arısı yaşamaya başladım normal midir sanki baskı daralma hissi var gibi bebiş te hep oralarda geziyor onun etkisi varmı acaba sizde de varmı ne zaman başladı ne kadar sürer ne iyi gelir bilgi verirsiniz çok mutlu olurum çünkü yatmak kalkmak dönmek çok zorlaştı