Haftada bir bazen bilemedin iki kadeh iciyorum. Bazi haftalar da tuketmiyorum duruma göre değişebiliyor aslında. sadece kırmızı şarap önerdi doktorum içim rahat baya lıkır lıkır gidiyor da kendimi de tamamen kısıtlanmış hissetmiyorum böylelikle. Ha bu arada bununla alakalı çok güzel makaleler var bilimsel google akademikte onları okuyabilirsin bence kafanda soru işareti varsa ben sadece doktorun söylediğine bakmamıştım bunu değerlendirirken. Şuan 29+2 yiz hiç bir sorun yaşamadım en azından hamileliğin boyunca.