Sarilale N_e_s_e Bende tam tersini şuan aldığıma pişman oldum valla. Eşime söylesem kalbine inecek daha yeni yatak odası çünkü birde bana alırken sürgülü alalım demişti yok demiştim😀😀
N_e_s_e Sarilale dolabın çok güzel bu arada uyuz eşim bide kapağı kapatma zahmetinde hiç bulunmaz dolabın içi toz doluyor
Sarilale cigdem4154 Ya var ama çok sıkışır şimdi birde park beşik koyacağım iyice daralır bende öyle hiç sevmiyorum
Deletedmom52620 Sarilale yenisini almak daha mantıklı benimde aynısından vardı bende evi satarken direk verdim sürekli o çekecek yerlerinden çıkıyordu kırılıyordu
Sarilale Deletedmom52620 Benimkinde hiç sorun yok ki sağlam daha yeni evlenirken aldık. Şimdi yeni yatak odası takımları 25 30 bin🙄
Deletedmom52620 Sarilale yooo normal satan yerler var mobilyacılarda. Bunu satarsınız mobilyacıdan sürgülü alırsınız
Deletedmom52620 Sarilale evet sadece gardrop olarak ikinci elcilerle konuşun ne kadara sayarlar letgoya koyarsınız yeni dolaplara bakarakta kendinize fiyat çıkarmış olursunuz
Sarilale Deletedmom52620 Bir bakacağım benim dediğim çok pahalıya gelirse öylede yapabilirim. Sağolun 😊
Sarilale N_e_s_e Teşekkür ederim 😊 ayy çok sinir olurum öyle şeylere benim eşimde dolaptan en alttaki şeyi çeker hepsi yığılır kapağı açınca üstüme her seferinde düzeltmek zorunda kalırım 😬😀