4141 dikişler daha da altta kalıyor oraya temas ettirmedim üst kısmından sarıyorum pamuklu bir tülbent varlığını bile hissetmiyorum korse olsa daha çok sıkar belki rahatsız edebilirdi..Geceleri yatarken de sarıyorum ama sarmasaydım da yine de iner miydi bilmiyorum tabi 🤷🏻♀️ Sarmadan evvel daha şişti gün geçtikçe indi ben 9. Günümdeyim 10 kilo gitti bile şimdiden..beslenmeye de dikkat etmek gerek bence yoksa kilo da kalır göbekte